Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Про метрополітен

Нині Київ — мегаполіс, що стрімко розвивається, і в житті якого особливу роль відіграє громадський транспорт. Найбільше — швидкісна позавулична магістраль, ефективність роботи якої суттєво впливає на ритм та комфортність проживання у місті.

Київ неможливо уявити без метро — базового виду громадського транспорту столиці. На його долю припадає понад 50% загального обсягу міських пасажирських перевезень. Більш як півстоліття метро залишається єдиним транспортом, що може забезпечити безперебійне з'єднання віддалених частин міста з його центром, державними установами, підприємствами, вокзалами.

Київський метрополітен справедливо вважається символом та окрасою столиці, адже його станції є об'єктами архітектурного та культурного надбання, а три з них — "Вокзальна", "Хрещатик" та "Арсенальна" є пам'ятниками архітектури. На даний час метрополітен складається з трьох діючих ліній загальною довжиною майже 70 кілометрів та 52 діючі станції, платформи яких розраховані на п’ятивагонні поїзди. У центрі міста лінії мають три пересадочних вузли.

Найбільш завантаженими є станції "Вокзальна", "Лісова", "Петрівка", "Святошин", поблизу яких знаходяться великі залізничні станції та маршрути приміського транспорту. Пасажиропотік на кожній з них складає близько 60 тисяч пасажирів щодоби. Тому вживаються заходи з розвантаження таких станцій — проектуються допоміжні виходи та переходи.

Для поліпшення обслуговування пасажирів, у метрополітені впроваджено мобільний зв’язок, встановлено інформаційні монітори, які полегшують користування цим транспортом глухими пасажирами, камери відео-спостереження, на нових станціях змонтовані ліфти-підйомники для тих, хто не може самостійно пересуватися сходами, а для пасажирів з вадами зору на краю платформи нанесено спеціальне обмежувальне покриття з рифленого пластика, що допоможе їм орієнтуватися при посадці у вагон.

В основу роботи Київського метрополітену покладена одна з найкращих світових технологій, яка орієнтована на більші обсяги перевезень, ніж на заході. Наразі світовим стандартам у Київському метрополітені відповідає основна система забезпечення безпеки руху поїздів — система автоматичної локомотивної сигналізації з автоматичним регулюванням швидкості, а також оперативно-технологічний радіозв’язок, мережа телевізійних екранів на станціях метрополітену, управління стрілками та сигналами станцій метрополітену з центрального диспетчерського поста з комп’ютерним керуванням, управління роботою станцій з застосуванням технагляду. Усі лінії метрополітену обладнані пристроями автоматичного виявлення неполадок, що можуть призвести до аварійних ситуацій.

Підземна транспортна магістраль міста Києва 55 років тому і сьогодні:

 

1960 рік  2016 рік
Кількість ліній 1 3
Кількість станцій  5 52
Кількість пересадочних вузлів  -
Експлуатаційна довжина ліній  5,2 км 69,648 км 
Кількість депо 1 (Тимчасове депо "Дніпро") 3 ("Дарниця", "Оболонь", "Харківське")
Кількість вагонів у поїзді  3
Інвентарний парк пасажирських вагонів  24 824
Середньодобові перевезення (млн.пас.) 0,13 1,38
Пасажирські перевезення за рік (млн.пас) 4,67 485,69 (за 2015 рік)
Кількість ескалаторів  18 на 4 станціях  122 на 26 станціях
Максимальні розміри руху  (пар поїздів/год.)  20 (15 - фактично) 40
Кількість вентиляційних шахт  8 111
Кількість вентиляторів головного провітрювання  16 216
Кількість водовідливних установок  8 231
Кількість електричних підстанцій  5 82
Кількість стрілочних переводів  5 274

Публічний аудит КП «Київський метрополітен»

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Довіряй ЗСУ!