Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Служба колії, тунельних споруд і будівель

Начальник Сушко Ігор Анатолійович

Служба забезпечує виконання покладених на неї завдань та функцій, пов’язаних з утриманням колії та тунельних споруд, з метою безперебійних та безпечних перевезень пасажирів і виконання графіка руху поїздів відповідно до  Правил технічної експлуатації метрополітенів, інструкцій та інших нормативних актів.

Основні завдання служби:

  • забезпечувати утримання в технічно справному стані в межах встановлених норм і допусків всіх елементів колії (земляного полотна, верхньої будови, колійних пристроїв) та контактної рейки;
  • забезпечувати утримання в технічно справному стані штучних споруд метрополітену (тунельних споруд, наземних споруд, мостових переходів), технічних засобів, пристроїв та систем;
  • забезпечувати утримання в технічно справному стані наземних будівель виробничого та побутового призначення, інженерних мереж, забезпечення їх відповідності діючим вимогам безпечної та надійної експлуатації.

Основні функції служби:

  • виконання комплексу робіт з поточного утримання та усіх видів ремонтів колії та контактної рейки, штучних споруд метрополітену, окремо розташованих будівель і споруд з їх інженерними мережами, які знаходяться на балансі та обслуговуються службою, відповідно до діючих нормативно-технічних актів, спрямованих на запобігання появі будь-яких несправностей;
  • проведення у встановлені терміни інструментальних перевірок верхньої будови колії, контактної рейки, конструктивних елементів штучних споруд, що експлуатуються, для оцінки їх технічного стану, визначення стійкості, міцності та довговічності;
  • дотримання вимог стандартів, метрологічних норм та правил у сфері діяльності служби та забезпечення впровадження новітніх технологій, приладів вимірювання та діагностики;
  • отримання висновків щодо пожежної безпеки проектів на реконструкцію, технічне переоснащення, перепланування адміністративних та виробничих приміщень, які здійснюються господарським способом;
  • здійснення технічного нагляду за станом штучних підземних та наземних споруд при виконанні робіт сторонніми організаціями;
  • розробка та перевірка кошторисної документації для підрозділів підприємства;
  • забезпечення належного утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування (верстатного обладнання, вантажопідіймальних кранів і механізмів, інструменту та пристроїв), оцінка їх технічного стану;
  • виконання робіт з ремонту, технічного переоснащення, реконструкції та модернізації основних фондів служби відповідно до затверджених планів;
  • розробка технологічної документації на всі види виробничої діяльності, її облік, зберігання, вивчення працівниками, своєчасне внесення змін та доповнень до неї відповідно до вимог єдиної системи технологічної документації (ССТД) та дотримання вимог технологічної документації при здійсненні виробничої діяльності;
  • участь в розробці завдань і технічних вимог на проектування, будівництво та реконструкцію пристроїв, окремих об'єктів, пов'язаних з виробничою діяльністю служби, в т.ч. об’єктів нового будівництва метрополітену. Участь у розгляді розроблених проектів, підготовці висновків (узгоджень, пропозицій);
  • впровадження нової техніки і прогресивних технологій, автоматизації та механізації виробничих процесів тощо. Використання досвіду роботи інших метрополітенів, підприємств і організацій, пов'язаних з виробничою діяльністю служби.

Структура служби:

  • технічний відділ;
  • виробничий відділ;
  • сектор договірної роботи;
  • відділ постачання;
  • відділ кадрів;
  • служба нагляду за безпечною експлуатацією будівель та споруд;
  • випробувально-обстежувальна станція;
  • 3 дистанції колії;
  • колієвимірювально-дефектоскопна станція;
  • 3 дистанції тунельних споруд;
  • ремонтно-транспортна дільниця;
  • дистанція будівель.

Впровадження і використання нових технологій та нової техніки:

  • впроваджено матеріали типу «Максплаг» для ліквідації теч;
  • впроваджено одно- та двокомпонентні насоси для ін'єктування полімерних розчинів;
  • впроваджена нова конструкція кріплення рейок на залізобетонних опорах (БПО-1);
  • впровадженні ультразвукові дефектоскопи УДС2-РДМ-22, УДС2-73;
  • впроваджено технологію закріплення шпал, які втратили зв'язок з бетоном, за допомогою полімерних матеріалів;
  • розроблені і впроваджені полімерні композиції і технології з ліквідації місць фільтрації ґрунтових вод, укріплення конструкцій шляхом ін’єктування в них розчинів, закріплення зовнішнього шару поводненних порід для включення в об’єднану роботу конструкції оправи, її гідроізоляції і навколишньої породи;
  • впроваджено пристрій підсвічування круглого рівня нівеліру типу «SOKKIA»;
  • впроваджено пружні клеми типу Skl 12-32 фірми «Vossloh Fastening Systems GMBH» з роздільним проміжним кріпленням типу КБ50 на залізобетонних шпалах (на ділянці від ст. «Лісова» - ст. «Дарниця» по І колії довжиною 1 628 м і по ІІ колії – 1 828 м);
  • впроваджено нову віброзахисну конструкцію колії на рейкових блочних опорах системи EBS фірми «TINES» з рейками типу Р-50.

Фотографії

ТунельДефектоскопія коліїУтримання тунельних спорудЗаміна вестибюльних дверейВиготовлення металопластикових виробів

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

wifi

Довіряй ЗСУ!