Служба колії, тунельних споруд і будівель
Начальник Сидоренко Володимир Леонтійович
Служба забезпечує виконання покладених на неї завдань та функцій, пов’язаних з утриманням колії та тунельних споруд, з метою безперебійних та безпечних перевезень пасажирів і виконання графіка руху поїздів відповідно до Правил технічної експлуатації метрополітенів, інструкцій та інших нормативних актів.
Основні функції служби:
- забезпечення утримання в технічно справному стані в межах встановлених норм і допусків всіх елементів колії (земляного полотна, верхньої будови, колійних пристроїв) та контактної рейки;
- утримання в технічно справному стані штучних споруд метрополітену (тунельних споруд, наземних споруд, мостових переходів), технічних засобів, пристроїв та систем;
- забезпечення безперебійної та безвідмовної роботи спеціального рухомого складу для виконання господарських робіт;
- утримання в технічно справному стані наземних будівель виробничого та побутового призначення, інженерних мереж, забезпечення їх відповідності діючим вимогам безпечної та надійної експлуатації.
Структура служби:
- технічний відділ;
- виробничий відділ;
- сектор договірної роботи;
- відділ постачання;
- відділ кадрів;
- служба нагляду за безпечною експлуатацією будівель та споруд;
- випробувально-обстежувальна станція;
- 3 дистанції колії;
- колієвимірювально-дефектоскопна станція;
- 3 дистанції тунельних споруд;
- ремонтно-транспортна дільниця;
- дистанція будівель.
Впровадження і використання нових технологій та нової техніки:
- впроваджено матеріали типу «Максплаг» для ліквідації теч;
- впроваджено одно- та двокомпонентні насоси для ін'єктування полімерних розчинів;
- впроваджена нова конструкція кріплення рейок на залізобетонних опорах (БПО-1);
- впровадженні ультразвукові дефектоскопи УДС2-РДМ-22, УДС2-73;
- впроваджено технологію закріплення шпал, які втратили зв'язок з бетоном, за допомогою полімерних матеріалів;
- розроблені і впроваджені полімерні композиції і технології з ліквідації місць фільтрації ґрунтових вод, укріплення конструкцій шляхом ін’єктування в них розчинів, закріплення зовнішнього шару поводненних порід для включення в об’єднану роботу конструкції оправи, її гідроізоляції і навколишньої породи;
- впроваджено пристрій підсвічування круглого рівня нівеліру типу «SOKKIA»;
- впроваджено пружні клеми типу Skl 12-32 фірми «Vossloh Fastening Systems GMBH» з роздільним проміжним кріпленням типу КБ50 на залізобетонних шпалах (на ділянці від ст. «Лісова» - ст. «Дарниця» по І колії довжиною 1 628 м і по ІІ колії – 1 828 м);
- впроваджено нову віброзахисну конструкцію колії на рейкових блочних опорах системи EBS фірми «TINES» з рейками типу Р-50.
Фотографії
    
|
|
|
|