Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

На станції "Почайна" відкрито сервісний центр для пасажирів

На станції "Почайна" (вихід до міської електрички) запрацював додатковий сервісний центр для пасажирів.

Тут фахівці допоможуть:
- перенести поїздки на нову картку, якщо у вас раптом зламалася;
- скласти заяву на перевірку некоректного спрацювання картки, у тому числі банківської;
- активувати Картку киянина;
- отримати детальну інформацію та підібрати вигідний для вас тариф і спосіб оплати;
 
Для зручності пасажирів сервісні центри є на кожній лінії підземки. Окрім "Почайної" на станціях "Політехнічний інститут", "Дорогожичі", "Дарниця" (новий вихід), "Майдан Незалежності" та "Хрещатик".
Усі сервісні центри метро працюють з 8 до 19 години, без вихідних, технічна перерва 12 - 12.30.
 
Нагадаємо, що при поповненні картки метро на 50 поїздок вартість кожної становить 6,5 грн. Оплатити разову поїздку пасажири можуть також з допомогою безконтактних банківських карток або мобільних додатків Google Pay та Apple Pay на жовтих турнікетах.

Середня оцінка: 1.3 (10 голосів )

e-Квиток

mastercard

Картка киянина

Головні правила безвізового режиму з ЄС

Довіряй ЗСУ!

Допомога учасникам антитерористичної операції

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

Інформаційний відеоролик про імунопрофілактику

Профілактика грипу та ГРВІ

Дорожні небезпеки

Профілактика інфарктів та інсультів