Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Віктор Брагінський: «Зміна тарифу на проїзд у метрополітені не пов'язана з блокуванням рахунків підприємства»

Столична влада почала розгляд можливості підвищення тарифу на проїзд у комунальному транспорті. Тільки такий вимушений крок дасть змогу забезпечити належний рівень перевезень пасажирів та роботи підприємства.

«Минулого року, вперше за 15 років столичний метрополітен став прибутковим. Однак, через незалежні від нас фактори, а саме зростання тарифів на електроенергію в 4,6 рази та переведення підприємства у категорію промислових, ми знову отримали непосильні збитки», - пояснює начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

Також за рішенням Кабінету міністрів оплата праці працівників підземки була приведена у відповідність до рішення Кабміну щодо мінімально встановленої зарплати у 3200 гривень.

За розрахунками фахівців обґрунтований тариф на перевезення 1 пасажира підземки зараз становить 6,64 грн., а планова собівартість 5,68 грн. Проте, розуміючи соціальну складову місто пропонує змінити вартість проїзду у підземці пропорційно до діючих тарифів на 1 гривню.

Так разова поїздка має коштувати 5 гривень, при поповненні картки на 50 поїздок тариф становитиме 4,5 грн. А у проїзних він закладатиметься на рівні 3,87 грн. Різницю до собівартості планується компенсувати з міського бюджету.

Важливо наголосити, що зміна тарифу на проїзд у метрополітені не стосується невирішеної ситуації з компанією «Укррослізинг». Сьогодні рахунки підприємства, окрім соціальних виплат – заблоковані. Метрополітен очікує відповіді на звернення міського голови та Київради до керівництва країни щодо можливості застосування санкцій.

«Ми продовжуємо працювати в юридичній площині. Зараз у суді розглядається наше звернення щодо відтермінування виконання рішення у зв’язку з важким фінансовим становищем», - каже керівник підземки.

Запропонована зміна тарифу дасть змогу продовжувати роботу підприємства у нинішньому режимі. Метрополітен отримає лише можливість оплати комунальних послуг та заробітної плати колективу.

Відповідно до проекту рішення, пасажири матимуть можливість використати всі записані поїздки на безконтактних пластикових картках без доплати, а пільги будуть збережені.

Середня оцінка: 2.2 (21 vote)

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

Довіряй ЗСУ!

Головні правила безвізового режиму з ЄС