Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

У метро не буде «останньої поїздки»

Відтепер пасажири столичної підземки не побачать «останньої поїздки». Цей напис з’являвся на дисплеї рідера, коли ресурс безконтактної картки на кількість поїздок закінчувався. Фахівці оновили програмне забезпечення та замінили його на «залишок 0 поїздок».

Нагадаємо, що кілька років тому, за порадою психологів, підземка змінила напис «виходу немає» на вхідних дверях до станцій.

Київський метрополітен продовжує впроваджувати соціальні проекти та активно реагує на звернення і пропозиції пасажирів.

Так, на прохання киян та гостей столиці, фахівці підземки відновили на моніторах, що висять у вагонах, годинник.

Середня оцінка: 2.8 (16 голосів )

e-Квиток

mastercard

Картка киянина

Головні правила безвізового режиму з ЄС

Довіряй ЗСУ!

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

Інформаційний відеоролик про імунопрофілактику

Профілактика грипу та ГРВІ

Дорожні небезпеки

Профілактика інфарктів та інсультів