Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Безбар’єрне середовище

12 станцій Київського метрополітену повністю пристосовані для пересування осіб з обмеженими фізичними можливостями й інших маломобільних груп населення, зокрема обладнанні ліфтами та підйомниками:

  1. «Вирлиця» – 4 ліфта, 3 спеціальних підйомника.
  2. «Бориспільська» – 2 ліфта, 2 спеціальних підйомника.
  3. «Червоний хутір» – 9 ліфтів.
  4. «Деміївська» – 2 ліфта, 2 спеціальних підйомника.
  5. «Голосіївська» – 3 ліфта.
  6. «Васильківська» – 4 ліфта, 2 спеціальних підйомника.
  7. «Виставковий центр» – 2 ліфта.
  8. «Іподром» – 5 ліфтів.
  9. «Теремки» – 4 ліфта.
  10. Другий вихід на станції «Дарниця» – 1 спеціальним підйомником.
  11. Другий вихід на станції «Лісова» – 2 спеціальних підйомника.
  12. "Лівобережна" - 2 спеціальних підйомника.

У вестибюлях шести пересадочних станцій Київського метрополітену є рельєфнографічні карти-схеми Київського метрополітену, якими можуть скористатися, на рівні з іншими, пасажири з порушеннями зору та повністю незрячі. Карти виготовлено у відповідності до міжнародних стандартів доступності для людей з інвалідністю і з урахуванням принципів універсального дизайну. Для розміщення перших шести карт було обрано вестибюлі станцій «Театральна», «Хрещатик», «Майдан Незалежності», «Площа Льва Толстого», «Золоті Ворота» та «Палац спорту» оскільки вони розташовані у центральній частині міста і мають великий пасажиропотік.

На станціях Майдан Незалежності та Хрещатик (вхід з вулиці Хрещатик) схеми розміщено на стіні праворуч перед контрольно-пропускним пунктом. На станціях «Площа Льва Толстого» та «Театральна» – на стіні ліворуч одразу за контрольно-пропускним пунктом. На станції «Палац спорту» карта знаходиться на стіні ліворуч перед контрольно-пропускним пунктом. На станції «Золоті ворота» (вхід з Золотоворітського проїзду) карта розміщена на стіні ліворуч від входу до касового залу. Всі карти-схеми розміщені на рівні обличчя людини середнього зросту. Контролери контрольно-пропускних пунктів проінструктовані і готові, в разі необхідності, зорієнтувати незрячого пасажира щодо розташування схеми. Вивчивши карту, незрячий пасажир має можливість попросити контролера про супровід до поїзда.

Рельєфнографічні схеми Київського метрополітену розроблені фахівцями та виготовлені на замовлення Всеукраїнської молодіжної громадської організації молоді з інвалідністю по зору «Генерація успішної дії», в межах реалізації проекту «Інформаційна та інфраструктурна доступність, як головний чинник індивідуальної мобільності інвалідів по зору» за фінансового сприяння Фонду прав людей з інвалідністю та безкоштовно передані Київському метрополітену.

Рельєфнографічні схеми покликані допомогти пасажирам з вадами зору скласти уяву про географічне розміщення районів міста, напрямки ліній метрополітену, розташування пересадочних вузлів і окремих станцій відносно річки Дніпро та інших об’єктів. Таким чином, незрячі люди матимуть змогу самостійно скласти оптимальний маршрут свого пересування, розрахувати його тривалість, а отже, зробити проїзд містом максимально комфортним та зручним. ВМГО «Генерація успішної дії» шукає можливостей друку необхідного тиражу карт для усіх станцій Київського метрополітену. Команда організації відкрита до будь-яких пропозицій і різноманітних варіантів співпраці.

IMG_9529.jpg

З червня реалізовано для мобільних телефонів додаток «Метро для всіх». Цей проект є результатом спільної роботи Київського інвестиційного агентства, КП «Київський метрополітен», Місії Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в Україні і громадської організації «Права людини». Програма призначена для широкого кола користувачів та пасажирів  метрополітену. Особлива увага у програмі приділена найменш мобільним групам населення: людям з інвалідністю, особам похилого віку та батькам з дитячими колясками. Завдяки використанню мобільного додатка кожен користувач при введенні початкової і кінцевої станції метро за допомогою зазначеної програми визначає маршрут та наявність на визначному маршруті: сходів, пандусів, ескалаторів, дверей, ліфтів та турнікетів.

Проект «Метро для всіх» забезпечує зручну навігацію в метро для всіх груп і верств населення. Ознайомитись з програмою та завантажити її на мобільний телефон можливо за наступною адресою Інтернету: http://metro4all.org/uk/kiev/

З 52 станцій Київського метрополітену доступними для самостійного користування пасажирами на колісних кріслах пристосовані 12 станцій, а саме: «Червоний хутір», «Бориспільська», «Вирлиця», «Теремки», «Іподром», «Виставковий центр», «Васильківська», «Голосіївська», «Деміївська», «Дарниця», «Лісова», "Лівобережна". Усі ці станції обладнані пандусом, ліфтами та підйомними пристроями.

Крім того самостійно скористатись входом/виходом особам з інвалідністю, що користуються кріслом колісним можливо на станціях: «Вокзальна», «Університет», «Арсенальна», «Політехнічний Інститут», «Хрещатик» та "Золоті ворота".

Станції Київського метрополітену, відповідно до проектної документації, що розроблялась у різні роки відповідно до чинних на той час нормативно-правових актів, оснащені дверима вхідної групи шириною від 70 до 90 см. Ширина контрольного пропускного пункту, що розташований біля контролера складає 90 см. Також, 100 см. складає ширина сходового полотна ескалатора.

Для надання допомоги під час переміщення пасажирів маломобільної групи населення різних категорій у Київському метрополітені діє відповідна інструкція. Спеціально проінструктований персонал надає зазначену допомогу, у тому числі особам, які слідують на колісних кріслах.

Допомога надається: на шляху прямування між контрольним пропускним пунктом та платформою, як на ескалаторах так і на сходах за окремими порядками (які потребують участі від двох до чотирьох осіб спеціально проінструктованого персоналу); при посадці до вагона; при переході таких пасажирів на пересадочних станціях; від платформи до виходу з підземного переходу станції на вулицю.

Для безпечного та комфортного пересування метрополітеном пасажиру маломобільної групи необхідно звернутись до чергового персоналу станції (касира, контролера або чергового по станції) та повідомити свій маршрут прямування до станції призначення.

При плануванні подорожі необхідно, крім часу самого слідування в поїзді, передбачити додатковий час на організацію допомоги (орієнтовно 15 додаткових хвилин) для підйому/спуску ескалатором чи сходами на кожну із станцій (посадки, пересадки та призначення).

Для пересування Київським метрополітеном найоптимальнішим варіантом для організації супроводу на ескалаторі чи на сходах, посадці/виході з вагона є крісло колісне активного типу, кімнатне, загальною шириною не більше 70 см, що обладнане ручками супроводу та гальмами.

У разі використання інших видів крісел (з електро, вело чи ричажним приводом тощо) поїздка у метрополітені неможлива.

У 2015-2016 роках працівниками Київського метрополітену спільно з експертами Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України (НАІУ) було проведено обстеження станцій метрополітену на предмет визначення ступеню їх доступності для мало мобільних пасажирів. За результатами обстеження підготовлені пропозиції для забезпечення доступності, які будуть враховані під час реконструкції станцій та прилеглої території. При розробці нової версії сайту також буде враховано доступність для людей з вадами зору.

Інструкція про порядок перевезення пасажирів, які відносяться до маломобільної групи населення, в КП “Київський метрополітен”

 

Інструкція про порядок організації перевезення пасажирів ліфтами і підйомниками, встановленими на станціях КП “Київський метрополітен”

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

Довіряй ЗСУ!

Головні правила безвізового режиму з ЄС