Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Теремки

Відкрита: 6 листопада 2013 року.
Пасажиропотік: 26,3 тис.
Конструкція: мілкого закладання, односклепінна.

Вихід у місто: проспект Академіка Глушкова.

Архітектура

Головний архітектор проекту: В. Гнєвишев.
Архітектори: Т. Целіковська, О. Нашивочніков, Є. Плащенко, за участю О. Панченка.

Станція кінцева з південної сторони Куренівсько-Червоноармійської лінії має колійний розвиток, тупик для обертання й тимчасового відстою рухомого складу та пункт технічного огляду. У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення.

Оскільки архітектурний об’єкт є підземним, із зовнішнього опорядження присутні тільки виходи з підземних переходів та ліфти, накриті павільйонами. Виходи являють собою парапет, облицьований сірим гранітом. Павільйони – сталевий каркас, фарбований емалями типу «Металік» світло-сірого кольору, критий зверху дахом з залізобетонних плит. З боків павільйони захищені віражною конструкцією з заповненням із скла «Триплекс». На входах встановлено двері типу «Метро». Глухі частини павільйонів та карниз облицьовані алукобондом.

Основним мотивом оздоблення станції є мозаїчне облицювання склепіння платформи в вигляді геометричних візерунків, елементи яких переходять і на колійні стіни. Стіни облицьовані бежевим мармуром, що підкреслює конструктивні особливості стіни. Торці платформи також оздоблені мозаїчним облицюванням. Основний тип освітлення – 13 торшерів з відзеркалювачами. Навкруги торшерів встановлені лавки із нержавіючої сталі. Додаткова світлова лінія на колійній стіні влучно відсвітлює візерунок склепіння. Це посилює емоційне прийняття від усього інтер'єру в цілому.

Невід’ємною частиною архітектурно-просторового рішення всього станційного комплексу є прийом вдалого поєднання архітектурних деталей та різноманітного освітлення розподільчих залів переходів, вестибюлів, та платформної дільниці.

На станції працюють 4 ліфти для людей з особливими потребами. 2 ліфти - для перевезення пасажирів із вулиці до вестибюлю станції, ще 2 доставляють людей із рівня вестибюлю до рівня пасажирської платформи. Шутц-лінія вже традиційна для Києва - з плитки типу «Грес» із випуклим рельєфом «Увага». Така плитка дозволяє краще орієнтуватися людям із вадами зору.

Фотографії

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

wifi

Довіряй ЗСУ!