Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Вирлиця

Відкрита: 4 березня 2006 року.
Пасажиропотік: 6,6 тис.
Конструкція: берегового типу мілкого закладення.

Вихід у місто: через один підземний вестибюль на проспект Бажана.

Архітектура

Архітектори: В. Гнєвишев (головний архітектор), Т. Целіковська, А. Юхновський, О. Нашивочніков.

Станція „Вирлиця” стала першою підземною станцією берегового типу у Києві, яка, крім того, збудована на дузі. Такі конструктивні особливості пов’язані з тим, що вона збудована на основі вже існуючої технічної платформи.

Оздоблення платформених стін виконано із бежевого мармуру. З кожної сторони стін розміщено діагональні смуги із зеленого мармуру у поєднанні із смальтою, які переходять на аналогічний візерунок підлоги, складеної з сірого граніту. Стеля станції підвісна із алюмінієвих профілей бежевого кольору. По центру зали між платформами вдовж колій проходить ряд мармурових колон, на яких закріплено трубчатий кабельний канал синього кольору.

Прохід на платформу має портал з зеленого мармуру, стіни сходових маршів облицьовані черновим мармуром із білими розшивками. Верхній надплатформений вестибюль виконано у вигляді однооб’ємного приміщення.

На станції застосовано ряд рішеннь для людей з фізичними вадами. Запобіжна лінія на краю платформи виконана з жовтої керамічної рельєфної плитки, що дозволяє краще орієнтуватися людям з вадами зору. Крім того, на станції встановлені ліфти-підйомники.

Фотографії

Станція "Вирлиця". Загальний план.Станція "Вирлиця". Платформа.Станція "Вирлиця". Платформа.Станція "Вирлиця". Назва.Станція "Вирлиця". Портал тунелю.

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 4 (21 vote)

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

wifi

Довіряй ЗСУ!