Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Харківська

Відкрита: 28 грудня 1994 року.
Пасажиропотік: 26,3 тис.
Конструкція: односклепінна мілкого закладення.

Вихід у місто: через два підземних вестибюлі на проспект Бажана, вулиці Ревуцького, Декабристів, Руденко до Дарницької РДА.

Архітектура

Архітектори: В. Гнєвишев, Т . Целіковська.

Основною ідеєю авторів при створенні образу станції стало об’єднання платформенної частини з вестибюлями у єдину композицію. Внутрішній підземний простір станції повністю розкрито завдяки застосуванню залізобетонних конструкцій, внаслідок чого середній і бокові касові зали зливаються в єдиний об’єм. Це доповненго єдиною світловою лінією з двох світлових груп, кожна з яких починається у вестибюлях, та трьох великих багаторівневих люстр у центрі залу, які мають матові кулясті плафони молочно-білого кольору. Портали тунелів об’єднано з оглядовими балконами, на яких знаходяться блоки службових приміщеннь.

Особливістю конструкції станціє є незвичний профіль колійних стіни, які у центрі облицьовані білим мармуром із викладеними назвами станції, а ближче до вестибюлів – мають дугообразні сегменти із сірого граніту. Підлога складена з сірого граніту, по вісі станції по підлозі проведена широка смуга з чорного мармуру з викладеними з граніту назвами станції.

Фотографії

Станція "Харківська"Станція "Харківська". Вид з балкону.

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 2.7 (46 голосів )

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

Довіряй ЗСУ!

Головні правила безвізового режиму з ЄС