Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Либідська

Відкрита: 29 грудня 1984 року.
Пасажиропотік: 30,2 тис.
Конструкція: тринефна пілонна глибокого закладення.
Попередня назва: "Дзержинська".

Станція з’єднується з наземним вестибюлем тристрічковим ескалатором.
Вихід у місто: на вулиці Червоноармійську, Івана Кудрі, Горького до Будинку Музики і автовокзалу.

Архітектура

Архітектори: В. Єжов, А. Крушинський, Т. Целіковська за участю О. Панченка
Художники: Е. Катков, М. Бартосік.
"Либідська" – достатньо неординарна за своєю конструкцією станція з вузькими пілонами. Але порівняно невелика глибина станції дозволила ці пілони розкрити ще й у середину. В інтер’єрі пілон зник, залишилися кільця з білого мармуру, що чергуються зі склепінням. Все це з’єднано світловою лінією з латунних труб у центрі залу. Попередня назва станції – "Дзержинська", тому у торці було розташовано композицію у вигляді прапору з барельєфом Фелікса Дзержинського. Колійні стіни облицьовані рожевим мармуром.
Архітектура станції має багато спільного з архітектурою інших станцій, проте завдяки вмілому використанню опоряджувальних матеріалів та засобів монументально-декоративного мистецтва, по-своєму індивідуальна.
Cпочатку ця станція не планувалася на цьому місці, і мала знаходитися далі, де зараз споруджена "Деміївська". Проте дуже складні геологічні умови не дозволили тоді пройти тунель далі, і його завершили цією станцією.

Фотографії

Станція "Либідська"

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 3.6 (16 голосів )

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

Довіряй ЗСУ!

Головні правила безвізового режиму з ЄС