Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Дарниця

Відкрита 5 листопада 1965 року у складі 3 пускової черги.
Пасажиропотік: 45,0 тис.
Конструкція: наземна острівного типу.

Вихід у місто через наземний та підземний вестибюлі на Броварський проспект, вулиці Попудренка, Малишка, Будівельників, до готелю "Братислава", парку "Перемога", магазину "Дитячий світ", Дніпровської РДА

Архітектура

Архітектори: І. Масленков, В. Богдановський.

Як і всі станції третьої черги, станція „Дарниця” споруджена із збірного залізобетону. Платформа станції візуально розділена на дві частини зо допомогою колон. Архітектурний образ станції значно доповнило будівництво другого виходу(відкрито 27 листопада 2006 року), що являє собою надземний перехід над двома з трьох колій станції. Виконаний з бетонних елементів пластичної форми та доповнена алюмінієвими конструкціями, він складає значний об’єм, зорово збільшуємий природним освітленням через скляні стіни. Вестибюль обладнано двама ескалаторами на підйом.
Крім того, це місце стало оглядовою площадкою та частим місцем для зустрічей у метро.
Придивившися, можна побачити літери "М" на шляхопроводі поруч, що проходить над коліями у напрямку центру.

На станції складний колійний розвиток і три колії, дві з них  придназначені для прийому та відправлення  електропоїздів з пасажирами, а одна - для прийому рухомого складу з депо "Дарниця" (ТЧ-1).

Фотографії

Станція "Дарниця". Загальний план.Станція "Дарниця". Інтер'єр вестибюлю.Турнікети на вихід на ст. ДарницяСтанція "Дарниця"

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 3.9 (17 голосів )

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

mastercard

Картка киянина

wifi

Довіряй ЗСУ!